Najczęsciej zadawane pytania - FAQ

FAQ – czyli najczęściej pojawiające się pytania do Voucherów

 

  1. Czym jest TravelBox?

TravelBox to produkt podarunkowy zawierający voucher dający prawo do rezerwacji imprezy turystycznej na którą dany voucher obowiązuje.

 

  1. Jak mogę kupić voucher?

Voucher można kupić przez sklep internetowy www.travelbox.pl lub poprzez sieci partnerskie.

 

  1. W jakim terminie mogę zrealizować voucher?

Terminy, w których można zrealizować travelbox są każdorazowo zamieszczone w opisie produktu. Standardowo terminy są w ciągu całego roku za wyjątkiem świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra oraz długich weekendów. W niektórych voucherach obowiązuje dopłata do wysokiego sezonu letniego.

 

  1. Jak długo jest ważny voucher?

Voucher jest ważny przez 3 lata od daty zakupu. W tym czasie należy zarezerwować wyjazd i wziąć w nim udział.

 

  1. W jaki sposób realizuję Voucher?

Po wejściu na stronę www.travelbox.pl, należy na stronie głównej odnaleźć miejsce opisane jako „zrealizuj swój TravelBox, w odpowiednim miejscu podać kod znajdujący się na voucherze, a następnie zostaniemy przekierowani do panelu rezerwacyjnego i tam należy dokonać rezerwacji pobytu.

 

  1. W interesującym mnie terminie nie ma wolnych miejsc?

Jeśli w systemie rezerwacji na stronie internetowej nie ma wolnych miejsc należy wybrać inny ośrodek lub skontaktować się za pośrednictwem e-maila biuro@travelbox.pl. Oczywiście hotele mają swoje maksymalne obłożenie, więc może się zdarzyć, że nie ma możliwości realizacji w wybranym terminie, niemniej nasi pracownicy postarają się znaleźć pobyt w odpowiadającym terminie.

 

  1. Jakie dodatkowe opłaty są obowiązkowe?

Przy voucherach obowiązują następujące opłaty: opłata za rezerwacje w wysokości 1 zł. W przypadku niektórych voucherów mogą istnieć opłaty dodatkowe jak: opłata za końcowe sprzątanie, opłata za parking lub opłata klimatyczna. Opłaty są zawsze podane w opisie vouchera.

 

  1. Czy będąc gościem z voucherem mam dostęp do wszystkich atrakcji?

Zasady pobytu są identyczne dla wszystkich gości.

 

  1. Czy mogę już dokonać rezerwacji na przyszły rok?

Tak. Na stronie są dostępne terminy na 3 lata do przodu.

 

  1. Czy voucher mogę komuś przekazać?

Voucher jest produktem prezentowym, jego przeznaczeniem jest bucie przekazanym. Voucher jest na okaziciela.

 

  1. Okazało się, że zanim voucher został wykorzystany, hotelu nie ma w ofercie, bo np. hotel zbankrutował. Co w takiej sytuacji?

Takie sytuacje mogą się oczywiście zdarzyć przy produkcie o tak długim terminie użycia. W takiej sytuacji voucher zostanie zamieniony na voucher o wartości zakupu, który można wykorzystać na dowolny wyjazd z oferty organizatora.

 

  1. Co stanie się z zakupionymi voucherami w przypadku zakończenia działalności przez firmę sprzedającą i realizująca vouchery?

Sprzedawca voucherów jest licencjonowanym organizatorem turystyki posiadającym ubezpieczenie od niewypłacalności. Należności za vouchery są przechowywane na specjalnym rachunku powierniczym, z którego są wypłacane należności dla hoteli. W przypadku ogłoszenia niewypłacalności, należności zostaną zwrócone z rachunku powierniczego, który nie podlega likwidacji syndyka ani komorniczej.

 

  1. W jakich dniach mogę rozpocząć swój pobyt?

W zależności od voucherów. Możliwe dni rozpoczęcia pobytów są każdorazowo opisane w opisie produktu.

 

  1. Czy mogę wykorzystać swój voucher na inny pobyt?

Tak. Z tym, że wybrany pobyt nie może być droższy od wartości vouchera.

 

  1. Czy mogę zrezygnować z vouchera i odzyskać pieniądze?

Klient ma prawo na odstąpienie od umowy w terminie 14 dni. Jednakże, jeśli TravelBox został otwarty nie przysługuje zwrot należności. W środku znajduje się kod, który może zostać potencjalnie zapisany i wykorzystany.

 

  1. Gdzie mogę złożyć reklamacje?

Reklamacje dotyczące procedury sprzedaży należy zgłaszać do sprzedawcy biuro@travelbox.pl. Reklamacje dotyczące pobytu należy zgłaszać na adres mailowy biuro@ mareda.pl

 

  1. Wszelkie inne niejasności i pytania są opisane w regulaminach na stronie travelbox oraz www.mareda.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl